SEZÓNA V PLNÉM PROUDU - OMRKNĚTE VŠECHNY NOVINKY ☀️✌️

Jak nakupovat

Jak mám postupovat při objednání zboží?

Náš internetový obchod https://eshop.zahradnizabava.cz (provozuje STOA-Zahradní minigolf s.r.o. - český výrobce her a aktivit) nabízí řadu zahradních a venkovních her a aktivit.

K objednání zákazník vybere položku/položky z nabídky, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. V informacích zákazníka uveďte prosím všechny potřebné údaje, včetně kontaktního telefonu.

Budete-li mít jakýkoli problém, nebo vám není něco jasné, neváhejte nás kontaktovat.

 

Jaká je cena poštovného a způsoby dopravy?

Vaše konkrétní cena za dopravu zboží bude zobrazena po přidání zboží do košíku - v objednávkovém procesu Platba a doprava. Dobírku ani balné u nás již neplatíte.

postovne

 

Kdy mohu očekávat doručení zboží?

Pokud na zboží spěcháte, doporučujeme aktuální dostupnost a možnost dodání her ověřit telefonicky: +420 731 589 638.

 

Potřebuji poradit, co mám dělat?

Poradíme vám denně od 8:00 - 20:00, volejte +420 731 589 638. Nebo nám můžete zaslat váš dotaz emailem nonstop na: info@zahradnizabava.cz.

Odpověď na Váš dotaz možná také najdete v naší poradně - FAQ nebo na našem blogu: https://blog.zahradnizabava.cz

 

Jaké máme certifikáty?

Dřevěné herní prvky splňují normy ČSN EN 71-1,2,3. Certifikát na naše dřevěné herní prvky potvrzuje kvalitu a zdravotní nezávadnost výrobků. Málokteré venkovní hry na trhu disponují certifikací, která chrání Vaše zdraví.

Konstrukce a provedení her pro veřejný sektor splňují normu ČSN EN 1176 Zařízení a povrch dětského hřiště. Neustále pracujeme na tom, přinášet vám kvalitní české výrobky s potřebnými atesty.

Varování: hry jsou nevhodné pro děti do 3 let. Nebezpeční padajících částí.

 

Jak řešíme reklamace?

K Vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace Vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, neváhejte nás kontaktovat.

Jak postupovat v případě reklamace?

  • Informujte nás prosím telefonicky nebo emailem předem o reklamaci zboží.

  • Vyplňte reklamační list (dostupný na konci stránky v Obchodních podmínkách).

  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.

  • Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.

  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.

  • Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: STOA-Zahradní minigolf s.r.o., Srbkova 3/1, 250 64.

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Jako výrobce reklamaci odborně posoudíme.

  • Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

Hodnocení obchodu

5,0 795 hodnocení

Václav Kukula | 19.05.2025
Vše výborné. Velice spokojení se všemi produkty.
Ivo Stolář | 07.04.2025
Doporučuji, vše ok
Miloš Vejražka | 31.03.2025
100%
Lenka Zímová | 26.05.2025
Kvalitní výrobek a rychlé dodání. Jsem spokojená👍
Jan Drbohlav | 07.04.2025
Velmi spokojen
Radka Šindlerová | 23.05.2025
Skvele zbozi, bavi nas. Rychle doruceni.
Martina Krajíčková | 26.05.2025
Vše v naprostém pořádku. Doporučuji.
Alena Wiesnerová | 25.03.2025
Všechno ok, doporučuji!
 

Přihlaste se k odběru newsletteru a...

získejte 100,- slevu na váš první nákup *

* při nákupu nad 1000,-

Vaše emailová adresa je u nás v bezpečí. Z odběru se můžete kdykoliv odhlásit.

Zásady zpracování osobních údajů

 
 

Pro získání slevy zbývá poslední krok.

Prosím potvrďte svůj e-mail, který jsme právě odeslali do vaší e-mailové schránky.

TIP: Nevidíte potvrzovací e-mail v doručené poště?
Zkontrolujte si složky Promo, Hromadné nebo Spam.
Pokud ho tam najdete, přesuňte si ho do složky s Doručenou poštou a příště už vám nic neunikne.