Jak nakupovat
Jak mám postupovat při objednání zboží?
Náš internetový obchod https://eshop.zahradnizabava.cz (provozuje STOA-Zahradní minigolf s.r.o. - český výrobce her a aktivit) nabízí řadu zahradních a venkovních her a aktivit.
K objednání zákazník vybere položku/položky z nabídky, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. V informacích zákazníka uveďte prosím všechny potřebné údaje, včetně kontaktního telefonu.
Budete-li mít jakýkoli problém, nebo vám není něco jasné, neváhejte nás kontaktovat.
Jaká je cena poštovného a způsoby dopravy?
Vaše konkrétní cena za dopravu zboží bude zobrazena po přidání zboží do košíku - v objednávkovém procesu Platba a doprava. Dobírku ani balné u nás již neplatíte.
Kdy mohu očekávat doručení zboží?
Pokud na zboží spěcháte, doporučujeme aktuální dostupnost a možnost dodání her ověřit telefonicky: +420 731 589 638.
Potřebuji poradit, co mám dělat?
Poradíme vám denně od 8:00 - 20:00, volejte +420 731 589 638. Nebo nám můžete zaslat váš dotaz emailem nonstop na: info@zahradnizabava.cz.
Odpověď na Váš dotaz možná také najdete v naší poradně - FAQ nebo na našem blogu: https://blog.zahradnizabava.cz.
Jaké máme certifikáty?
Dřevěné herní prvky splňují normy ČSN EN 71-1,2,3. Certifikát na naše dřevěné herní prvky potvrzuje kvalitu a zdravotní nezávadnost výrobků. Málokteré venkovní hry na trhu disponují certifikací, která chrání Vaše zdraví.
Konstrukce a provedení her pro veřejný sektor splňují normu ČSN EN 1176 Zařízení a povrch dětského hřiště. Neustále pracujeme na tom, přinášet vám kvalitní české výrobky s potřebnými atesty.
Varování: hry jsou nevhodné pro děti do 3 let. Nebezpeční padajících částí.
Jak řešíme reklamace?
K Vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace Vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, neváhejte nás kontaktovat.
Jak postupovat v případě reklamace?
-
Informujte nás prosím telefonicky nebo emailem předem o reklamaci zboží.
-
Vyplňte reklamační list (dostupný na konci stránky v Obchodních podmínkách).
-
Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.
-
Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.
-
Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.
-
Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: STOA-Zahradní minigolf s.r.o., Srbkova 3/1, 250 64.
VYŘÍZENÍ REKLAMACE
-
Jako výrobce reklamaci odborně posoudíme.
-
Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.