Vrácení, reklamace a záruka

Vrácení her bez starostí

Naším hrám věříme, a také věříme, že jsme udělali maximum proto, abyste si správně vybrali. I přesto, pokud nebudete s hrou spokojeni nabízíme vám možnost vrátit (nepoužitou hru v nepoškozeném obalu) do 30 dní od vašeho nákupu bez udání důvodu. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat.

Proces vrácení vám chceme maximálně ulehčit - ozvěte se a spolu to celé projdeme a vybereme možnosti, jak to udělat, co nejlépe. Nebo použijte chytrý formuláře níže, ten vás provede snadno celým procesem.

Vrácení her

Reklamace her

Nejsme za to rádi, ale nikdo není neomylný. K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, určitě neváhejte nás kontaktovat.

Výhodou u nás je, že pokud je to možné, zboží vám vyměníme a reklamaci poté řešíme obratem.

Jak postupovat v případě reklamace?

  • Informujte nás prosím nejdříve telefonicky nebo e-mailem o reklamaci zboží.

  • Vyplňte reklamační list (nebo je dostupný na konci stránky v Obchodních podmínkách). Nebo použijte online vrácení přes Retino - viz níže.

  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.

  • Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.

  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.

  • Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: STOA-Zahradní minigolf s.r.o., Zlonín 3, 250 64. E-mail: info@zahradnizabava.cz. Telefon: +420 731 589 638

Vyřízení reklamace

  • Jako výrobce a dovozci reklamaci odborně posoudíme.

  • Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

 

Vrácení her / Reklamace - snadněji a online

Využijte službu retino.io, společně s Retino vám tímto ještě více usnadníme vaše případné vrácení nebo reklamaci her.

Vyplňte svůj e-mail a číslo objednávky a pokračujte ve vyplnění formuláře. Děkujeme. 

 

 

Záruční doba

Délka záruky na prodávané zboží je 24 měsíců (je-li zboží nakupováno na firmu/organizaci - IČO, řídí se záruka podle obchodního zákoníku a doba záruky je 6 měsíců). Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze nebo mechanickým poškozením.

Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci. Záruka se dále nevztahuje na běžné opotřebení komponentů her.

Potvrzení záruky a daňový doklad

Daňový doklad/fakturu posíláme nově e-mailem. K uplatnění reklamace u nás vám obvykle stačí daňový doklad/faktura.

 

Reklamační list

Stahovat můžete zde: Reklamační list

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Stahovat můžete zde: Formulář pro odstoupení od smlouvy