Objednejte do 12:00.
A hry skladem máte druhý pracovní den u vás.

Vrácení, reklamace a záruka

Vrácení zboží bez starostí

Naším hrám věříme, a také věříme, že jsme udělali maximum proto, abyste si správně vybrali. I přesto, pokud nebudete s hrou spokojeni nabízíme vám možnost vrátit (nepoužitou hru v nepoškozeném obalu) do 30 dní od vašeho nákupu bez udání důvodu. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat.

Proces vrácení vám chceme maximálně ulehčit - ozvěte se a spolu to celé projdeme a vybereme možnosti, jak to udělat, co nejlépe. Nebo použijte chytrý formuláře níže, ten vás provede snadno celým procesem.

Důvody proč nás

 

Reklamace zboží

Nejsme za to rádi, ale nikdo není neomylný. K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, určitě neváhejte nás kontaktovat.

Výhodou u nás je, že pokud je to možné, zboží vyměníme a reklamaci poté řešíme obratem.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

  • Informujte nás prosím nejdříve telefonicky nebo e-mailem o reklamaci zboží.

  • Vyplňte reklamační list (nebo je dostupný na konci stránky v Obchodních podmínkách).

  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.

  • Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.

  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.

  • Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: STOA-Zahradní minigolf s.r.o., Zlonín 3, 250 64.

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Jako výrobce a dovozci reklamaci odborně posoudíme.

  • Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

 

Vrácení her / Reklamace snadněji a online

Využijte službu retino.io, společně s Retino vám tímto ještě více usnadníme vaše případné vrácení nebo reklamaci her.

Vyplňte svůj email a číslo objednávky a pokračujte ve vyplnění formuláře. Děkujeme.

 

 

Záruční doba

Délka záruky na prodávané zboží je 24 měsíců (je-li zboží nakupováno na firmu/organizaci - IČO, řídí se záruka podle obchodního zákoníku a doba záruky je 6 měsíců). Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze nebo mechanickým poškozením.

Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci. Záruka se dále nevztahuje na běžné opotřebení komponentů her.

POTVRZENÍ ZÁRUKY A DAŇOVÝ DOKLAD

Daňový doklad/fakturu posíláme v zásilce spolu se zbožím. K uplatnění reklamace u nás vám stačí daňový doklad/faktura.

 

Reklamační list

Reklamační list ve formátu PDF si můžete stáhnout níže.