Jak nakupovat

Jak mám postupovat při objednání zboží?

Náš internetový obchod https://eshop.zahradnizabava.cz (provozuje STOA-Zahradní minigolf s.r.o. - český výrobce her a aktivit) nabízí řadu zahradních a venkovních her a aktivit.

Jde zejména o ruské kuželky, minigolf, šachy, domino, člověče nezlob se, kroket, kroužky, hookbruč, kuličky, ping pong, ale také dámu, mikádo, vrhcáby, mlýn,... - vše ve velkém (nejenom) venkovním provedení.

K objednání zákazník vybere položku/položky z nabídky, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. V informacích zákazníka uveďte prosím všechny potřebné údaje, včetně kontaktního telefonu.

Budete-li mít jakýkoli problém, nebo vám není něco jasné, neváhejte nás kontaktovat.

 

Jaká je cena poštovného a způsoby dopravy?

Vaše konkrétní cena za dopravu zboží bude zobrazena po přidání zboží do košíku - v objednávkovém procesu Platba a doprava. Dobírku ani balné u nás již neplatíte.

postovne

 

Kdy mohu očekávat doručení zboží?

Pokud na zboží spěcháte, doporučujeme aktuální dostupnost a možnost dodání her ověřit telefonicky: +420 731 589 638.

 

Potřebuji poradit, co mám dělat?

Poradíme vám denně od 8:00 - 20:00, volejte +420 731 589 638. Nebo nám můžete zaslat Váš dotaz emailem nonstop na: info@zahradniminigolf.cz.

Odpověď na Váš dotaz možná také najdete v naší poradně - FAQ nebo na našem blogu: http://blog.zahradnizabava.cz

 

Jaké máme certifikáty?

Dřevěné herní prvky splňují normy ČSN EN 71-1,2,3. Certifikát na naše dřevěné herní prvky potvrzuje kvalitu a zdravotní nezávadnost výrobků. Málokteré venkovní hry na trhu disponují certifikací, která chrání Vaše zdraví.

Konstrukce a provedení her pro veřejný sektor splňují normu ČSN EN 1176 Zařízení a povrch dětského hřiště. Neustále pracujeme na tom, přinášet vám kvalitní české výrobky s potřebnými atesty.

Varování: hry jsou nevhodné pro děti do 3 let. Nebezpeční padajících částí.     +3deti

 

Jak řešíme REKLAMACE?

K Vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace Vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, neváhejte nás kontaktovat.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

  • Informujte nás prosím telefonicky nebo emailem předem o reklamaci zboží.

  • Vyplňte reklamační list (dostupný na konci stránky v Obchodních podmínkách).

  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.

  • Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.

  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.

  • Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: STOA-Zahradní minigolf s.r.o., Zlonín 142, 250 64.

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Jako výrobce reklamaci odborně posoudíme.

  • Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.