VŠECHNY LETOŠNÍ NOVINKY NA JEDNOM MÍSTĚ. ✌️☀️

Obchodní podmínky

PROVOZOVATEL OBCHODU

STOA-Zahradní minigolf s.r.o.STOA - logo
U Golfu 142/7, 250 64 p. Měšice u Prahy (Praha-východ)
Česká republika

IČO: 24696692
DIČ: CZ24696692 (jsme plátci DPH)

Telefon: +420 731 589 638 (poradíme vám denně od 8 - 22 hodin)
E-mail: info@zahradniminigolf.cz

ID datové schránky: 6rusidf

STOA-Zahradní minigolf s.r.o. je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 166877.

KOMPLETNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Kompletní obchodní podmínky: stahujte ZDE. Odkaz na kompletní obchodní podmínky naleznete také před potvrzením vaší objednávky.

 

ZPŮSOB OBJEDNÁNÍ

Seznam jednotlivých položek e-shopu je katalogem dodávaného zboží společnosti STOA-Zahradní minigolf s.r.o.

K objednání zákazník vybere položku/položky z nabídky, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. V informaci zákazníka uveďte prosím všechny potřebné údaje, včetně kontaktního telefonu.

Odeslaná objednávka je považována za uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží. Jako závazná objednávka je považována taková, kdy dojde k odeslání objednávky pomocí objednávkového formuláře.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Zákazník odesláním objednávky uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů (naše registrační číslo u ÚOOÚ: 00057843). Tyto údaje slouží pouze k řádnému vyřízení objednávky.

Našim zákazníkům posíláme občasné newslettery se zprávami a novinkami, týkající se pouze zahradních a venkovních her. Zákazník má právo svůj souhlas kdykoli odvolat a požádat o odstranění svých osobních údajů z databáze.

 

DODACÍ PODMÍNKY

Při převzetí zboží důsledně zkontrolujte výrobek a také jeho obal.
Pokud je obal výrobku jakkoliv poškozen (například poškozená krycí folie, promáčklé rohy kartonového obalu), uveďte do potvrzení o převzetí zásilky výhradu:„Převzato s výhradou, poničený obal“. Neúplnost nebo poškození zásilky je nutno neprodleně sepsat s dopravcem škodní protokol a do 24 hodin zaslat emailem prodávajícímu.

Ohlášení reklamace dopravy: nahlásit max do 3 dní po obdržení zboží, nafotit obalový materiál + výplně a nafotit poškození obalového materiálu + detail poškození zboží, děkujeme.

Pokud je zákazníkem převzetí zásilky potvrzeno podpisem v dokladech dopravce, není možné uplatnit dodatečné reklamace na neúplnost nebo poškození zásilky.

DODACÍ LHŮTA

Většina zboží je běžně k dispozici skladem, pokud však na objednávku spěcháte, doporučujeme ověřit telefonicky aktuální dostupnost.

Expedice zboží probíhá dle dostupnosti během 1-3 dnů. PPL/Smluvní dopravce doručí zásilku obvykle následující pracovní den od odeslání zásilky prodávajícím (POZOR: nadrozměrné zboží nad 150cm k vám může dorazit až za dva pracovní dny - velké hrací plochy, konstrukce pro ruské kuželky,...). Dodání zboží zakázkové výroby, velkých her, nestandartních rozměrů může být 3-4 týdny.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ

Zboží objednané v internetovém obchodě, dodané dopravcem a zaplacené zákazníkem je možné v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. do 14 dnů od převzetí zboží vrátit prodejci (vztahuje se pouze na soukromé osoby, neplatí při osobním nákupu zboží v naší provozovně bez předchozí objednávky).

Odstoupit od smlouvy lze za následujících podmínek:

Doručit zboží na naši adresu společně s přiloženým písemným vyjádřením zákazníka o odstoupení od kupní smlouvy a vyznačeným číslem účtu, na který má být provedena úhrada za vrácené zboží. Kontaktujte nás předem.
Zboží odeslané a doručené zpět na adresu prodávajícího musí být v nepoškozeném obalu, nejlépe nerozbalené, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a s kopií dokladu o koupi. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato.
Vrácená částka je vždy počítána s cenou dopravy, pokud tato byla účtována při objednání a dodání zboží.

POTVRZENÍ ZÁRUKY A DAŇOVÝ DOKLAD

Daňový doklad/fakturu posíláme v zásilce spolu se zbožím. K uplatnění reklamace u nás vám stačí daňový doklad/faktura.

 

ZPŮSOB DODÁNÍ A ÚHRADY ZBOŽÍ

ZPŮSOB DOPRAVY ZBOŽÍ

  • PPL/DPD - nejčastější forma dopravy zboží... hry (šachy, domino, člověče nezlob se,...), minigolfové vybavení.

     

  • Smluvní dopravce - velké hry/nestandartní rozměry, zahraniční zásilky (EU a mimo Evropskou unii)

  • STOA - větší realizace, velké hry, zakázková výroba... zahradní minigolf, kombinace více her, velké hry/nestandartní rozměry.

  • Osobní odběr Praha-východ - po telefonické domluvě... zahradní minigolf a další hry a aktivity.

ZPŮSOB UHRAZENÍ ZBOŽÍ

  • PPL/DPD/Smluvní dopravce

    • dobírka při převzetí od dopravce (u PPL lze platit kartou).

    • platba bankovním převodem předem (fakturu s číslem účtu a VS zašleme)

    • platba převodem po dodání (pouze ZŠ, MŠ, státní instituce, organizace)

    • platba online platební kartou přes platební bránu pays.cz
  • Osobní odběr/STOA

    • v hotovosti při převzetí (platba kartou možná pouze v našem showroomu)

    • platba bankovním převodem předem (fakturu s číslem účtu a VS zašleme emailem)

    • platba převodem po dodání (pouze ZŠ, MŠ, státní instituce, organizace)

  • Zahraniční zásilky

    • platba bankovním převodem předem (fakturu s číslem účtu a VS zašleme)

 

POŠTOVNÉ A BALNÉ

Způsoby a cenu za dopravu naleznete při vyplňování objednávky v objednávkovém procesu - krok Doprava a platba.

  • Osobní odběr: zdarma (Zlonín, Praha-východ).

  • STOA: cena/km - kalkulaci zašleme (zahradní minigolf, velké hry/nestandartní rozměry/více her).

  • PPL/DPD: 110,- (do 10kg), 210,- (do 20kg), 410,- (do 30kg).

  • PPL/Smluvní dopravce: 700,- (kompletní ruské kuželky, mini/Zahradní minigolf, Drá-kula, Garden-rondo).

  • Smluvní dopravce: cena dle km/váhy/rozměrů - kalkulaci zašleme (velké hry/nestandartní rozměry/více her). Slovensko, Neměcko.

  • Smluvní dopravce: 9,62,-/km (stolní tenis - díky velkým rozměrům je nutné dodat vždy extra dopravou).

 

POŠTOVNÉ A BALNÉ - EU

Více informací o možnostech dopravy v rámci EU (včetně Švýcarsko, Norsko) naleznete v sekci Ceny poštovného.

 

REKLAMACE

Dostali jste poškozenou nějakou hru, hra má vadu? Bohužel i to se může stát, a za komplikace se předem omlouváme. Chceme vám celý proces reklamace ulehčit, v případě reklamace vyplňte prosím reklamační list a zboží odešlete na naší adresu. Prosíme zavolejte nám předem a informujte nás o této skutečnosti.

K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, neváhejte nás kontaktovat.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

  • Informujte nás prosím telefonicky nebo emailem předem o reklamaci zboží.

  • Vyplňte reklamační list (dostupný na konci stránky v Obchodních podmínkách).

  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.

  • Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.

  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.

  • Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: STOA-Zahradní minigolf s.r.o., U Golfu 142/, 250 64

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Na základě přiložených dokumentů bude reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup jejího vyřízení.

  • Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce nebo dovozce zboží, který vydá písemné stanovisko.

  • V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude vám zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena - částku za zboží zašleme převodem na váš bankovní účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů od vyřízení reklamace.

  • V případě oprávněné reklamace mají naši zákazníci nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

 

EET - elektronická evidence tržeb

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY A REKLAMAČNÍ ŘÁD

  • Kompletní obchodní podmínky: stahujte ZDE

  • Reklamace a reklamační řád: stahujte ZDE

  • Reklamační list: stahujte ZDE

 

VELKOOBCHODNÍ PODMÍNKY

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení