Obchodní podmínky

PROVOZOVATEL OBCHODU

STOA-Zahradní minigolf s.r.o.stoa_logo-zelene
Zlonín 142
250 64 p. Měšice u Prahy (Praha-východ)
Česká republika


IČO: 24696692
DIČ: CZ24696692 (jsme plátci DPH)

Telefon: +420 731 589 638 (poradíme vám denně od 8 - 22 hodin)
E-mail: info@zahradniminigolf.cz

ID datové schránky: 6rusidf

STOA-Zahradní minigolf s.r.o. je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 166877.

KOMPLETNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Kompletní obchodní podmínky: stahujte ZDE. Odkaz na kompletní obchodní podmínky naleznete také před potvrzením vaší objednávky.

 

ZPŮSOB OBJEDNÁNÍ

Seznam jednotlivých položek e-shopu je katalogem dodávaného zboží společnosti STOA-Zahradní minigolf s.r.o.

K objednání zákazník vybere položku/položky z nabídky, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. V informaci zákazníka uveďte prosím všechny potřebné údaje, včetně kontaktního telefonu.

Odeslaná objednávka je považována za uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží. Jako závazná objednávka je považována taková, kdy dojde k odeslání objednávky pomocí objednávkového formuláře.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Zákazník odesláním objednávky uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů (naše registrační číslo u ÚOOÚ: 00057843). Tyto údaje slouží pouze k řádnému vyřízení objednávky.

Našim zákazníkům posíláme občasné newslettery se zprávami a novinkami, týkající se pouze zahradních a venkovních her. Zákazník má právo svůj souhlas kdykoli odvolat a požádat o odstranění svých osobních údajů z databáze.

 

DODACÍ PODMÍNKY

Při převzetí zboží důsledně zkontrolujte výrobek a také jeho obal.
Pokud je obal výrobku jakkoliv poškozen (například poškozená krycí folie, promáčklé rohy kartonového obalu), uveďte do potvrzení o převzetí zásilky výhradu:„Převzato s výhradou, poničený obal“. Neúplnost nebo poškození zásilky je nutno neprodleně sepsat s dopravcem škodní protokol a do 24 hodin zaslat emailem prodávajícímu.

Ohlášení reklamace dopravy: nahlásit max do 3 dní po obdržení zboží, nafotit obalový materiál + výplně a nafotit poškození obalového materiálu + detail poškození zboží.

Pokud je zákazníkem převzetí zásilky potvrzeno podpisem v dokladech dopravce, není možné uplatnit dodatečné reklamace na neúplnost nebo poškození zásilky.

DODACÍ LHŮTA

Většina zboží je běžně k dispozici skladem, pokud však na objednávku spěcháte, doporučujeme ověřit telefonicky aktuální dostupnost.

Expedice zboží probíhá dle dostupnosti během 1-3 dnů. PPL/Smluvní dopravce doručí zásilku obvykle následující pracovní den od odeslání zásilky prodávajícím (POZOR: nadrozměrné zboží nad 150cm k vám může dorazit až za dva pracovní dny - velké hrací plochy, konstrukce pro ruské kuželky,...). Dodání zboží zakázkové výroby, velkých her, nestandartních rozměrů může být 3-4 týdny.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ

Zboží objednané v internetovém obchodě, dodané dopravcem a zaplacené zákazníkem je možné v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. do 14 dnů od převzetí zboží vrátit prodejci (vztahuje se pouze na soukromé osoby, neplatí při osobním nákupu zboží v naší provozovně bez předchozí objednávky).

Odstoupit od smlouvy lze za následujících podmínek:

Doručit zboží na naši adresu společně s přiloženým písemným vyjádřením zákazníka o odstoupení od kupní smlouvy a vyznačeným číslem účtu, na který má být provedena úhrada za vrácené zboží. Kontaktujte nás předem.
Zboží odeslané a doručené zpět na adresu prodávajícího musí být v nepoškozeném obalu, nejlépe nerozbalené, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a s kopií dokladu o koupi. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato.
Vrácená částka je vždy počítána s cenou dopravy, pokud tato byla účtována při objednání a dodání zboží.

POTVRZENÍ ZÁRUKY A DAŇOVÝ DOKLAD

Daňový doklad/fakturu posíláme v zásilce spolu se zbožím. K uplatnění reklamace u nás vám stačí daňový doklad/faktura.

 

ZPŮSOB DODÁNÍ A ÚHRADY ZBOŽÍ

ZPŮSOB DOPRAVY ZBOŽÍ

  • PPL - nejčastější forma dopravy zboží... hry (šachy, domino, člověče nezlob se,...), minigolfové vybavení.

    • organizacím a firmám zasíláme balík jako PPL Business

    • soukromým osobám zasíláme balík jako PPL Private (řidič by vám měl předem volat a domluvit předání) 

  • Smluvní dopravce - velké hry/nestandartní rozměry, zahraniční zásilky (EU a mimo Evropskou unii)

  • STOA - větší realizace, velké hry, zakázková výroba... zahradní minigolf, kombinace více her, velké hry/nestandartní rozměry.

  • Osobní odběr Praha-východ - po telefonické domluvě... zahradní minigolf a další hry a aktivity.

ZPŮSOB UHRAZENÍ ZBOŽÍ

  • PPL/Smluvní dopravce

    • dobírka při převzetí od dopravce (u PPL lze platit kartou).

    • platba bankovním převodem předem (fakturu s číslem účtu a VS zašleme)

    • platba převodem po dodání (pouze ZŠ, MŠ, státní instituce, organizace)

  • Osobní odběr/STOA

    • v hotovosti při převzetí (platba kartou není možná)

    • platba bankovním převodem předem (fakturu s číslem účtu a VS zašleme)

    • platba převodem po dodání (pouze ZŠ, MŠ, státní instituce, organizace)

  • Zahraniční zásilky

    • platba bankovním převodem předem (fakturu s číslem účtu a VS zašleme)

 

POŠTOVNÉ A BALNÉ

Způsoby a cenu za dopravu naleznete při vyplňování objednávky v objednávkovém procesu - krok Doprava a platba.

  • Osobní odběr: zdarma (Zlonín, Praha-východ).

  • STOA: cena/km - kalkulaci zašleme (zahradní minigolf, velké hry/nestandartní rozměry/více her).

  • PPL: 110,- (do 10kg), 210,- (do 20kg), 410,- (do 30kg).

  • PPL/Smluvní dopravce: 700,- (kompletní ruské kuželky, mini/Zahradní minigolf, Drá-kula, Garden-rondo).

  • Smluvní dopravce: cena dle km/váhy/rozměrů - kalkulaci zašleme (velké hry/nestandartní rozměry/více her). Slovensko, Neměcko.

  • Smluvní dopravce: 9,62,-/km (stolní tenis - díky velkým rozměrům je nutné dodat vždy extra dopravou).

postovne

 

POŠTOVNÉ A BALNÉ - EU

Více informací o možnostech dopravy v rámci EU (včetně Švýcarsko, Norsko) naleznete v sekci Ceny poštovného.

 

REKLAMACE

Dostali jste poškozenou nějakou hru, hra má vadu? Bohužel i to se může stát, a za komplikace se předem omlouváme. Chceme vám celý proces reklamace ulehčit, v případě reklamace vyplňte prosím reklamační list a zboží odešlete na naší adresu. Prosíme zavolejte nám předem a informujte nás o této skutečnosti.

K Vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, neváhejte nás kontaktovat.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

  • Informujte nás prosím telefonicky nebo emailem předem o reklamaci zboží.

  • Vyplňte reklamační list (dostupný na konci stránky v Obchodních podmínkách).

  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.

  • Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.

  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.

  • Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: STOA-Zahradní minigolf s.r.o., Zlonín 142, 250 64

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Na základě přiložených dokumentů bude reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup jejího vyřízení.

  • Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce nebo dovozce zboží, který vydá písemné stanovisko.

  • V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude vám zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena - částku za zboží zašleme převodem na váš bankovní účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů od vyřízení reklamace.

  • V případě oprávněné reklamace mají naši zákazníci nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

 

EET - elektronická evidence tržeb

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY A REKLAMAČNÍ ŘÁD

  • Kompletní obchodní podmínky: stahujte ZDE

  • Reklamace a reklamační řád: stahujte ZDE

  • Reklamační list: stahujte ZDE

 

VELKOOBCHODNÍ PODMÍNKY

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.