Vše o nákupu
Hledáte-li informace o vašem nákupu. Vše potřebné - poštovné, způsoby dopravy, reklamace zboží nebo obchodní podmínky našeho eshopu - naleznete v odkazech na této stránce.
Pokud potřebné informace nenajdete, neváhejte se na nás obrátit. Poradíme vám denně od 8:00 - 22:00, volejte +420 731 589 638. Nebo nám můžete zaslat váš dotaz emailem nonstop na: info@zahradnizabava.cz.
Doprava a platba
Žádné ceny před vámi netajíme. Ceník našich her je vám vždy k dispozici na našich webových stránkách a ne jinak tomu je i u ceny dopravy - poštovného, tu se tak vždy dozvíte před vaší objednávkou. Mějte prosím na mysli, že cena je závislá zejména na váze, rozměrech, charakteru zboží a množství balíků, do kterých je třeba hry zabalit.
Doprava ČR
-
Vaše konkrétní cena za dopravu zboží bude zobrazena po přidání zboží do košíku - v objednávkovém procesu Platba a doprava.
-
Většinu zboží balíme do kvalitních pevných krabic (menší hry do tří-vrstvých, větší hry do pěti-vrstvých), tak aby k vám hry dorazily vždy v naprostém pořádku a nemohly se cestou poničit. Větší hry nebo více her vám mohou přijít ve velkých krabicích nebo rozděleny do více zásilek.
-
O průběhu vyřízení zásilky vás vždy informujeme e-mailem, jste tak informování o expedici a předběžném dodání zboží.
-
Malé zásilky objednané do 11:00 obvykle zasíláme tentýž pracovní den. Ostatní zásilky pak obvykle do 2-3 pracovních dní. Větší zásilky (kuželky, minigolf, Garden-rondo, Drá-kula, více her) se snažíme vyřídit po domluvě s vámi co nejdříve - berte prosím ohled na to, že se jedná o velké balíky, které je potřeba řádně připravit. Doprava u těchto her také neprobíhá standardně, jako v případě balíkové dopravy.
PPL
-
PPL Private - soukromá adresa: před samotným doručením je zákazník kontaktován přepravcem (ráno v den doručení vám dorazí SMS s orientačním časem doručení). S přepravcem je předem možné se domluvit na případné změně termínu doručení.
-
PPL Business - firemní adresa: u doručení není přepravce povinen kontaktovat zákazníka o čase doručení zásilky. Pokud si tedy necháte zásilku zaslat na firmu, zvažte zda-li na uvedené adrese bude někdo na převzetí a uhrazení zásilky. Doručení probíhá obvykle v pracovní dobu. Napište nám do poznámky v případě, že chcete zásilku zaslat na firmu jako "soukromá osoba".
GLS
-
GLS - všechny zásilky jsou zasílány na adresu zákazníka. Zákazník je SMS zprávou informován o tom, že přepravce převzal balík a jeho zásilka je na cestě. V den doručení přijde zákazníkovi SMS zpráva a e-mail s dalšími instrukcemi. Zákazník má možnost sledovat zásilku online.
DPD
-
DPD - všechny zásilky jsou zasílány v režimu DPD Private. Zákazník je SMS zprávou informován o tom, že přepravce převzal balík a jeho zásilka je na cestě. V den doručení přijde zákazníkovi SMS zpráva s časovým (hodinovým) rozmezím doručení balíku. Zákazník může po jednoduchém přihlášení komunikovat s řidičem, změnit adresu doručení nebo sledovat cestu kurýra se zásilkou. Zákazník má také možnost včas před doručením změnit termín doručení.
Odběrní místa DPD, PPL, GLS a Zásilkovna
-
DPD Pickup, PPL ParcelShop, GLS ParcelShop - dále vám chceme nabídnout malé zásilky (do 10 kg) nechat uložit na některém z odběrních míst. Hru si tak vyzvednete, kdy se to hodí vám a to v některých případech klidně i o víkendu nebo ve večerních hodinách.
-
DPD Pickup (více než 1300 výdejních míst po celé ČR - ověřte možnost úhrady kartou na zvoleném místě).
-
PPL ParcelShop (pozor zde není možné platit kartou).
-
GLS ParcelShop (více než 1400 výdejních míst - shopů nebo boxů po celé ČR - možnost platby kartou na většině míst).
- Zásilkovna - výdejní místa a Z-Boxy. Zásilky pouze do 5 kg a splňující maximální rozměry (maximální délka 70 cm). Možnost platby uvidíte při zvolení výdejního místa v objednávkovém procesu. Pozor zejména na platbu online (dobírka) při doručení do Z-Boxu - je potřeba mít v chytrém telefonu aplikaci Zásilkovna a být do ní přihlášen.
FOFR
-
Dopravce Fofr - velké zásilky (kuželky kompletní sady, minigolfové dráhy, Garden-rondo,...) vám doručí přepravní společnost Fofr po celé ČR. Při expedici vám dorazí e-mail s odkazem na sledování zásilky. Před samotným doručením je zákazník kontaktován přepravcem.
Možnosti platby
-
Převodem - zaplatíte převodem na náš účet (součástí potvrzení objednávky jsou platební údaje, nebo zaplatíte na základě faktury, kterou vám zašleme následně e-mailem).
-
Organizace - na fakturu: Školy, školky, obce, spolky a podobné instituce mohou po domluvě zaplatit až po převzetí zboží (faktura se splatností).
-
-
Dobírka - oblíbený způsob úhrady, zaplatíte při převzetí her dopravci (u většiny dopravců by neměl být problém zaplatit platební kartou - zejména velká města, dostupné lokality). Platba na dobírku je zpoplatněna 40,-. Platba dobírkou je možná pouze do výše objednávky v částce 20.000,-. Pro organizace, školy, DDM není problém výši objednávky domluvit individuálně. Dobírkou je možné platit také na výdejních místech PPL, DPD i Zásilkovna. Pouze u doručení do Zásilkovna Z-Boxu je potřeba mít v chytrém telefonu aplikaci Zásilkovna a být do ní přihlášen - zde se pak platí přímo v aplikaci a schránka se otevře se zapnutým Bluetooth.
-
Online platební kartou - rychlý způsob převodu platební kartou přes platební bránu Shoptet Pay. Platební karty MasterCard, Visa a Apple Pay a Google Pay.
-
Hotově - pokud vám hry vezeme vlastním autem, zaplatíte v hotovosti při převzetí. Při osobním odběru her u nás v showroomu ve Zloníně je možné zaplatit také v hotovosti nebo platební kartou - v showroomu máme platební terminál.
Osobní odběr - Zlonín (Praha-východ)
-
Hry si můžete po domluvě s námi přijít vyzvednout obvykle i tentýž den. Předem nás kontaktujte, ať se můžeme domluvit na převzetí zboží.
-
Většinu her si můžete prohlédnout a nakoupit přímo v našem showroomu, velké hry (minigolf, Zahradní kuželky, Garden-rondo) vám rádi předem vystavíme a ukážeme a budeme s vámi konzultovat další postup pro objednání těchto her - dostupnost, doprava,...
-
Z našeho showroomu si hry můžete odnést v papírové tašce, krabici nebo jen tak v proutěném košíku. Některé hry v papírovém kartónu mají praktické ouško, takže je můžete vzít také jen tak.
-
Adresa: Srbkova 3, Zlonín (dálnice D8, směr Neratovice/Mělník, 14 km od OC Letňany).
-
Platba: v hotovosti nebo platební kartou.
Doprava Slovensko
Dodání na Slovensko bez problémů.
Nakupujte přímo na našem slovenském e-shopu: www.zahradnazabava.sk
Vrácení her bez starostí
Naším hrám věříme, a také věříme, že jsme udělali maximum proto, abyste si správně vybrali. I přesto, pokud nebudete s hrou spokojeni nabízíme vám možnost vrátit (nepoužitou hru v nepoškozeném obalu) do 30 dní od vašeho nákupu bez udání důvodu. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat.
Proces vrácení vám chceme maximálně ulehčit - ozvěte se a spolu to celé projdeme a vybereme, jak to udělat, co nejlépe. Můžete také použít chytrý formulář níže, ten vás provede snadno celým procesem.
-
Nepoužité zboží vložte do krabice s vyplněným formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy.
-
Krabici vhodně zabalte, aby při přepravě nedošlo k poškození zboží.
-
Zboží zašlete na adresu naší provozovny: STOA-Zahradní minigolf s.r.o, Srbkova 3/1, Zlonín 25064.
-
V žádném případě neposílejte zboží na dobírku, v tomto případě nebude převzato.
-
Na e-mail info@zahradnizabava.cz nás informujte, že zboží zasíláte zpět. O vše další se již postaráme.
Reklamace her
Nejsme za to rádi, ale nikdo není neomylný. K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, určitě neváhejte nás kontaktovat.
Výhodou u nás je, že pokud je to možné, zboží vám vyměníme a reklamaci poté řešíme obratem.
Jak postupovat v případě reklamace?
-
Informujte nás prosím nejdříve telefonicky nebo e-mailem o reklamaci zboží.
-
Vyplňte reklamační list (nebo je dostupný na konci stránky v Obchodních podmínkách).
-
Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.
-
Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.
-
Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.
-
Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: STOA-Zahradní minigolf s.r.o., Srbkova 3/1, Zlonín 250 64. E-mail: info@zahradnizabava.cz. Telefon: +420 731 589 638
Vyřízení reklamace
-
Jako výrobce a dovozci reklamaci odborně posoudíme.
-
Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.
Záruční doba
Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze nebo mechanickým poškozením.
Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci. Záruka se dále nevztahuje na běžné opotřebení komponentů her.
Potvrzení záruky a daňový doklad
Daňový doklad/fakturu posíláme nově e-mailem. K uplatnění reklamace u nás vám obvykle stačí daňový doklad/faktura.
Reklamační list
Stahovat můžete zde: Reklamační list
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Stahovat můžete zde: Formulář pro odstoupení od smlouvy
Jaká je dostupnost her?
Naší maximální snahou je vyřídit vaší objednávku, co nejdříve. Protože velkou řadu venkovních her sami vyrábíme a tedy vzhledem k charakteru některých her však potřebujeme na hrách tu a tam něco dodělat.
Pokud na zboží opravdu spěcháte, doporučujeme aktuální dostupnost her a možnosti dodání ověřit telefonicky: +420 731 589 638.
Jak je to tedy obvykle s jednotlivými dostupnostmi her.
Skladem / Ihned k odeslání
- Pokud se jedná o menší zahradní hry - naše dřevěné kostky, domino, člověče nezlob se, petanque, zahradní hry firmy BEX Sport, Uber Games, Cornhole, Kendama,... jsme schopni takovou objednávku vyřídit téměř obratem. Lhůta dodání max 2-3 pracovní dny.
- Osobní odběr ve Zloníně (Praha-východ) je možný pouze po předchozí telefonické domluvě.
- Mějte prosím na paměti, že můžeme být s velkými hrami někde na realizaci, jezdíme po ČR a rozvážíme hry,...
- Nicméně platí: chceme vyřídit vaší objednávku bez odkladu.
Skladem *
- Zejména velké hry (minigolf, kuželky, Garden-rondo, Drá-kula,...), které jsou v e-shopu označeny jako "skladem" máme skutečně na skladě. Nicméně někdy může být potřeba u her něco dodělat - tu šroubek, tu deska.
- Vzhledem k charakteru zboží jde často o zakázkovou výrobu.
- Dejte nám prosím čas na to, vaší objednávku řádně připravit, zabalit, expedovat. Některé hry sami rozvážíme, takže je třeba se také včas domluvit na termínu rozvozu.
- Opět platí: chceme vyřídit objednávku bez odkladu.
- Osobní odběr těchto velkých her je možný ve Zloníně (Praha-východ) po předchozí telefonické domluvě.
Do týdne
- Hry akorát vyrábíme, potřebujeme doladit pár drobností a můžeme zasílat k vám.
- Čekáme na hry ze zahraničí, tedy hry jsou již na cestě k nám. Termín doručení se pokusíme vyřídit, co nejdříve.
1-2 týdny
- Může se jednat o dodatečné práškové lakování, doobjednání potřebného počtu dlažby, menší dovýrobu některých komponentů a nebo čekáme na zásilku ze zahraničí.
- Také zde platí: o termínu vyřízení vás budeme včas informovat.
3-4 týdny
- Nejsme za to rádi, snažíme se mít veškeré zboží pro vás připraveno. Může se ale stát, že kovové konstrukce jsou zrovna ve výrobě, je třeba je pozinkovat, výroba byla posunuta, protože některá hra musela dostat přednost,...
- Naší snahou je dodat vám kvalitní výrobek v rozumné době.
- Pokud na zboží spěcháte, doporučujeme alespoň včasnou rezervaci, informovat nás o vašem zájmu o hry,... Budeme tak lépe připraveni na dodání v domluveném termínu.
Na dotaz / Momentálně nedostupné
- Čas od času se stane, že některé hry už nejsme schopni vyrábět. Nebo není možné je již déle sehnat od dodavatelů u nás nebo v zahraničí. Pracujeme na tom, abychom hru zařadili zpět, co nejdříve. Sledujte naše webové stránky.
Vyprodáno
- Výroba těchto her skončila. V současné době neplánujeme jejich opětovné zařazení do sortimentu. U her našich dodavatelů se jedná o podobný scénář - dodavatel neplánuje hry zařadit nebo hledá alternativu za tyto hry.